شهرستان ها

افتتاح نیم بند یک پروژه ورزشی بعد از ١٣ سال در شیراز

شیراز- پس از ١٣سال انتظار، ورزشگاه شش هزار نفری شیراز به صورت نیم بند و فقط در یک فاز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ سال قبل در سال ١٣٨٧ مقام معظم رهبری سفر تاریخی به استان فارس داشتند و در طی این سفر مصوب شد که طرح‌های مختلفی در راستای افزایش رضایتمندی مردم و خدمتگزاری مسئولین به مردم اجرا شود.

یکی از این مصوبات سالن ۶ هزار نفری بود که کلنگ این مجموعه در بزرگراه حسین الهاشمی شیراز بر زمین زده شد اما ساخت این مجموعه تنها به همان کلنگ محدود شد و پس از ١٣ سال انتظار بالاخره فاز نخست آن قرار است امروز بیست و چهارم تیرماه به بهره برداری برسد.

فارس ید طولانی در عدم بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای دارد به گونه‌ای که ورزشگاه پارس ۲۰ سال از عمر ساخت سازه‌های فلزی آن گذشت تا بالاخره فاز نخست آنکه خود ورزشگاه پارس باشد به بهره برداری برسد این درحالیست که شاهد مشکلات عدیده‌ای در ورزشگاه پارس هستیم ورزشگاهی که ۲۰ سال طول کشید تا بالاخره به بهره‌برداری برسد.

ورزشگاه پارس دارای چندین فاز بود که فاز نخست آن به ورزشگاه پارس اختصاص داشت و فاز دوم و سوم سالن‌های چند منظوره ورزشی قرار بود در این ورزشگاه ساخته شود که انگار باید عطای این سالن‌ها را به لقای آنها بخشید زیرا عزمی برای ساخت آن وجود ندارد.

ورزشگاه شش هزار نفری شیراز نیز از این قاعده مستثنا نبوده زیرا شاهد این هستیم که این طرح در فاز نخست آن سالن ۶۰۰۰ نفر را به بهره‌برداری می‌رساند در فازهای بعدی قرار است نسبت به توسعه آن اقدام شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا