شهرستان ها

افتتاح همزمان ۱۲۸ طرح مخابراتی در کردستان

سنندج- با حضور استاندار کردستان ۱۲۸ پروژه مخابراتی در استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد حکمت ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های مخابراتی استان که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته مخابرات ۲۰۳ میلیارد تومان در کردستان سرمایه‌گذاری کرده که یک رکورد برای استان به شمار می‌آید.

وی افزود: امسال نیز تاکنون با حمایت استاندار و مدیران ارشد مخابرات در حوزه مخابرات استان ۲۰۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و این روند ادامه دارد.

حکمت خاطرنشان کرد: تمامی پروژه‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر راه اندازی مرکز مخابراتی مرز باشماق با سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد تومانی برای سایت‌های جدید تلفن همراه ۲۶ میلیارد تومان، ارتقا سایت‌های تلفن همراه ۵۱ میلیارد تومان و در «تی‌دی‌ال‌تی‌ای» نیز ۱۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حکمت اعلام کرد: امروز به صورت همزمان در بانه ۱۱ پروژه، بیجار ۱۶ پروژه، سقز ۱۷ پروژه، مریوان ۳۰ پروژه، سنندج ۲۸ پروژه و دهگلان ۲۶ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نجما با هدف جمع‌آوری کابل‌های مسی و جایگزین کردن فیبرنوری در کردستان شروع شده است که در فاز اول آن ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: هم اکنون ۵۹۴ روستا در سطح استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و این روند ادامه دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا