شهرستان ها

افتتاح ۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی در آستارا

آستارا- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در افتتاح پروژه استخر شنای مجموعه ورزشی وحدت آستارا اظهار کرد: هفته دولت در ورزش و جوانان کارهایی شده که در هیچ دوره‌ای انجام نشده و مستندات کاملاً نشان دهنده اقدام‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به پروژه‌های ورزشی گیلان افزود: افتخار این را داشتیم که پروژه‌های ورزشی که از آستارا تا چابکسر رها شده بودند، همه اماکن ورزشی استانداردسازی، بروز رسانی و در اختیار ورزشکاران و قهرمانان قرار بگیرد.

وی با اشاره به سه پروژه ورزش و جوانان گیلان در روز پنجم هفته دولت گفت: استخر شهرستان مرزی آستارا به عنوان تنها استخر دولتی این شهرستان و ۲ چمن مصنوعی شیرکوه رودبار و کوچصفهان همزمان امروز به بهره برداری رسیدند که بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان برای ۳ پروژه هزینه شده است.

آرمان با بیان اینکه اعتبارات مجموعه استخر آستارا از محل سفر رئیس جمهور و استانی و مجمع نمایندگان استان تأمین شد، افزود: شرایط ورزشگاه وحدت بهتر شده به طوری که زمانی تیم‌های آستارا برای بازی به اردبیل می‌رفتند اما امروز از اردبیل برای بازی در ورزشگاه آستارا درخواست داریم که مایه افتخار است و باید اینها دیده شود و گفته شود.

وی در مورد تکلیف پروژه سکوی تماشاگران ورزشگاه وحدت نیز گفت: پاکت مناقصه پروژه تکمیل سکوی ورزشگاه وحدت آستارا باز و پیمانکار هم مشخص شد و در چند ماه آینده با حمایت فرمانداری آستارا این پروژه هم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه، بازسازی فضاهای ورزشی رها شده یکی از ماموریت‌هایی بود که از سوی استاندار گیلان برای بنده مشخص شده بود، افزود: در آستارا بسیاری از سالن‌های ورزشی از غرب تا شرق از جمله در سیبلی و لوندویل رهاشده و شرایط خوبی نداشتند اما با همدلی سایر مسئولان بویژه پیگیری‌های استاندار گیلان اکنون جزو استانداردترین اماکن ورزشی گیلان هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا