شهرستان ها

افزایش۵۱درصدی آثار رسیده به هشتمین جشنواره ابوذر سیستان وبلوچستان

زاهدان- رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از استقبال خبرنگاران برای شرکت در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با رشد ۵۱ درصدی آثار رسیده نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا یاسینی شب چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و انیمیشن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، اشتغال زایی و کارآفرینی، خانواده، جامعه، فززند آوری، سبک زندگی ایرانی -اسلامی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، مقابله با کرونا و اقدامات حوزه سلامت، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان می‌باشد.

یاسینی در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر اصحاب رسانه از هشتمین جشنواره ابوذر استان، تصریح کرد: تاکنون تعداد ۹۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به جشنواره سال گذشته، ۵۱ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان اول بهمن ماه امسال، رأس ساعت ۱۲ ظهر در محل سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در خیابان خرمشهر زاهدان برگزار می‌شود که از عموم مردم و اهالی رسانه جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.

وی در پایان گفت: آثار برتر به مرحله کشوری این جشنواره که در نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا