شهرستان ها

افزایش حقوق نیمه دوم سال منتفی است

اردبیل- مشاور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حوزه ایثارگران گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال منتفی است و دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم علی اکبری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهید «محمد ستاری» در اردبیل اظهار کرد: نسل آینده بیشتر و بهتر عظمت ایثارگران و مجاهدت شهدا را درک کرده و در این زمینه قدرشناس امنیت و اقتدار خلق شده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بالندگی و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و ما به وجود این سرمایه‌های معنوی و ارزشمدار افتخار می‌کنیم.

علی اکبری افزود: سازمان امور اداری و استخدامی به فرزندان ۳۰ هزار شهید، آزاده و ایثارگر ارائه خدمات می‌کند و تمام تلاش ما در سال‌های اخیر بر این بوده تا فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات با دغدغه‌ای کمتر و روحیه انقلابی بتوانند در سنگر خدمت رسانی به مردم آماده و مهیا باشند.

مشاور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حوزه ایثارگران زنده نگه داشتن یاد شهدا را با عمل به تعهدات و تکالیف مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در کنار بعد مادی بعد معنوی حضور و همراهی این خانواده‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و معاونین در سفر استانی خود دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده اند.

علی اکبری افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب باید از این میراث عظیم معنوی بهره مند شوند و انتقال این فرهنگ ارزشی وظیفه خطیر و رسالت سنگینی است که باید به آن عمل کرد.

وی تصریح کرد: جنگ هر چند تخریب و آسیب‌های جدی را به همراه دارد اما دفاع از وطن و حیثیت کشور آنقدر مقدس است که می‌توانیم چنین فرهنگ غنی را به نسل‌های بعدی منتقل و زمینه رشد و تربیت آنها را بر همین محور مهیا کنیم.

علی اکبری با بیان اینکه افزایش حقوق نیمه دوم سال منتفی است، گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال منتفی است و دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

مشاور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حوزه ایثارگران با اشاره به بخشنامه اخیر توزیع اعتبارات رفاهی به صورت عادلانه بیان کرد: در کنار پرداخت مستقیم اضافه کار و پاداش خدمات غیرمستمر نیز برای کارکنان در بهره گیری از امکانات سازمانی فراهم شده است.

علی اکبری ادامه داد: در لایحه برنامه هفتم پیشنهادات خوبی در حوزه ایثارگران ارائه شده بود که امیدواریم با تصویب مجلس به صورت جامع و کامل ایثارگران از این مزایا بهره مند شوند.

در این دیدار همسر شهید محمد ستاری به نحوه شهادت همسر خود در سال ۶۲ و در منطقه میاندوآب اشاره کرد و گفت: این شهید وارسته توصیه جدی داشت که در تربیت فرزندانش با دقت و وسواس عمل کنیم که ما نیز سعی کردیم در حد وسع و توان در این زمینه کوشا باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا