شهرستان ها

افزایش مبتلایان و بستری بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مبتلایان و بستری بیماری کرونا در بیمارستان های استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری افزود: در حالی که روند کاهشی این بیماری را در استان داشتیم و روزانه ۱۰ تا ۱۵ نفر ترخیصی از بیمارستان بیشتر از بستری‌ها بود اما این وضعیت یک دفعه در گچساران برعکس شده است.

وی با بیان اینکه، امید است که این روند افزایش بیماری کووید -۱۹ مستمر نباشد گفت: روز گذشته در شهر گچساران ۱۱ نفر بستری بیشتر از ترخیص‌ها بود و این مسئله نگران کننده، هشدار و پیامی جدی دارد.

استاندار با بیان اینکه، شاید فصل گرما و بسته بودن پنجره‌ها و وسایل سرمایشی یکی از عوامل باشد، اظهار داشت: علاوه بر این موضوع، نشست‌های انتخاباتی بر نگرانی‌ها افزوده است.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان افزود: به سمت روزهای پر شور تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و حضور و مشارکت در امر تبلیغات بیشتر می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: این مسئله اگر همراه با رعایت کامل پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی صورت نگیرد زمینه ساز برای شیوع بیماری و افزایش بستری و به خطر افتادن جان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه، جان مردم در اولویت بوده و جامعه باید نسبت به موضوع حساس‌تر شود گفت: وظیفه داریم که بستر را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده کنیم ولی به همین میزان باید حساسیت برای اجرای شیوه نامه‌ها جهت جلوگیری از حوادث مرگبار کرونایی را داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا