شهرستان ها

افزایش ۵۰ درصدی خدمات گذرنامه پلیس نیشابور



فرمانده انتظامی نیشابور در حاشیه بازدید سرزده از نحوه خدمت رسانی به متقاضیان گذرنامه از افزایش ۵۰ درصدی خدمات اداره گذرنامه پلیس نیشابور از ابتدای ماه محرم نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین احمدی گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال جهت شرکت در راهپیمایی و از طرفی حجم بالای تقاضای شهروندان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام، تسهیلات و تمهیدات ویژه‌ای در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی از سوی پلیس برنامه ریزی و اقدام شد.

وی اظهار داشت: افزایش ساعات کاری از ۷ ساعت به ۱۴ ساعت در طول روز و هم چنین افزایش ۴ برابری کارکنان اداره گذرنامه از دیگر تمهیدات ویژه پلیس شهرستان  برای خدمت رسانی است.

فرمانده انتظامی نیشابور تصریح کرد: از ابتدای محرم حدود ۸ هزار خدمت در راستای صدور گذرنامه زیارتی، تمدید گذرنامه و … انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ احمدی تاکید کرد: شهروندان از نرم افزار پلیس من برای درخواست گذرنامه زیارتی استفاده کنند اما اگر به هر دلیلی نتوانستند از این سامانه استفاده کنند می توانند به اداره گذرنامه مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا