شهرستان ها

اقدامات ارتش در حوزه بهداشت و درمان فومن قابل تقدیر است

فومن- فرماندار فومن با اشاره به رفع مشکلات در بخش کمبود کپسول اکسیژن در این شهرستان، گفت: اقدامات ارتش در حوزه بهداشت و درمان فومن قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا محسنی در نشست با خبرنگاران ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: مجموعه اقداماتی که طی هفته گذشته در سطح شهرستان به کمک ارتش به ثمر رسیده است قابل توجه و ارزشمند است.

فرماندار فومن با بیان اینکه موج پنجم کرونا در سطح کشور و استان و فومن گسترش پیدا کرد، افزود: تعداد بستری بیماران کرونایی در فومن نیز افزایش یافته است.

محسنی با اشاره به اینکه امکانات مورد نیاز بیمارستان و حوزه درمان در شهرستان فومن به کمک ارتش تأمین شده است، اضافه کرد: کمبود کپسول اکسیژن از جمله امکانات مورد نیاز تنها بیمارستان شهرستان فومن بود که مشکل مربوطه با دریافت ۵۰ کپسول رفع شد.

فرماندار فومن با بیان اینکه حضور ارتش در عرصه رفع مشکلات درمانی به ویژه تأسیس بیمارستان در مرکز استان قابل ستایش و تقدیر است، اظهار کرد: سالن ورزشی شهر ماکلوان که به علت کمبود اعتبار تکمیل نشده بود با کمک ارتش از اعتبارات بخش محرومیت زدایی تأمین اعتبار خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب روستایی و آسفالت راه روستایی شهرستان فومن تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات اخذ شده استانی و شهرستانی ارتش در این زمینه نیز کمک رسان خواهد بود.

محسنی با بیان اینکه اعتباراتی جهت تسریع آسفالت روستایی به ویژه راه روستایی ابرود بخش سردار جنگل در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کمک رسانی به اقشار محروم جامعه و مشارکت سپاه در خصوص ساخت مسکن محرومان در شهرستان فومن به خوبی به اجرا شده است.

فرماندار فومن ادامه داد: باز سازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به وسیله ارتش با اعتباری ۳۰ میلیارد تومان و تأمین چند دستگاه تجهیزاتی در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا