شهرستان ها

امانتداری و بی ‌طرفی همه مجریان در انتخابات مطالبه جدی مردم است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امانتداری و بی ‌طرفی همه مجریان در انتخابات مطالبه جدی مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری افزود: سلامت انتخابات جز اصول خدشه ناپذیر همه مسئولان اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و مهمترین موضوع برای تحقق این مهم عمل شفاف به قانون خواهد بود.

وی تصریح کرد: امانتداری و بی طرفی همه مجریان وظیفه‌ای است که مطالبه جدی مردم است و هر اقدامی که بر اساس بی طرفی و امانتداری صورت گیرد اعتماد سازی عمومی را به وجود خواهد آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: موضوع مهم دیگری که در همه ادوار گذشته مورد توجه جدی بوده امنیت انتخابات است. کلانتری وظایف مسئولین برگزاری انتخابات را تأمین امنیت برگزاری انتخابات در همه مراحل چه قبل از انتخابات و حین و بعد از انتخابات دانست و تاکید کرد: این امر مهم با همت و تلاش همه نیروهای انتظامی و همکاری و حمایت اعضای شورای تأمین و مشارکت و همراهی مردم در سال‌های گذشته به خوبی محقق شده است.

استاندار بیان کرد: در این دوره هم با آسیب شناسی و استفاده از همه تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم متناسب با شرایط کنونی همه امکانات لازم پیش بینی شده و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه، کاندیداهای انتخابات نقش اصلی را در ایجاد مشارکت حداکثری و شور و نشاط انتخاباتی خواهند داشت، ادامه داد: امیدواریم با عمل به قانون، رعایت امانتداری و اصل بی طرفی و اقدامات قاطع در راستای سلامت و امنیت انتخابات شاهد مشارکت مؤثر مردم در روز ۲۸ خرداد در محل شعب اخذ رأی باشیم.

حجت الاسلام قدرت الله خرم روز رئیس دفتر شورای نگهبان در استان نیز در این نشست با تشکر از اعضای ستاد انتخابات استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است. وی اظهار داشت: با همت مسئولان و دست اندرکاران شاهد حضور حداکثری خواهیم بود، این ملت نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نخواهند بود، این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار نظام و انقلاب است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا