شهرستان ها

امسال برای ساختن شهری درخور نام شیراز تلاش می کنیم

asdasd


شهردار شیراز با ابراز خرسندی از تلاش مجموعه شهرداری و همکاری با سایر نهادها و ارگان‌ها برای پشت سر گذاشتن ایام نوروز به‌گونه‌ای رضایت‌بخش و مطلوب، اظهار کرد: شیراز شهرراز و نامی به گستردگی ایران است و همه مدیران و مسئولان فعال باید شایسته جایگاه این شهر به ارائه خدمات بپردازیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر شورای اسلامی شهر شیراز و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به این‌که هم‌اکنون تعدادی از مدیران و نیروهای شهرداری و همکاران ستاد تسهیلات و مدیران ارشد در این مراسم حضور دارند درصورتی‌که تلاش خانواده بزرگ شهرداری بود که این رخداد مبارک را رقم زد.

وی با اشاره به این‌که برگزاری اختتامیه و تقدیر از نمایندگان افرادی که در این مسیر خدمت‌رسانی کرده‌اند اقدامی شایسته از سوی شورا و شهرداری بوده عنوان کرد: به‌رسم هرساله در نخستین جلسه شورای شهر نیز مشروحی از اقدامات انجام‌شده را به اصحاب رسانه و اعضا شورا گزارش خواهیم داد.

شهردار شیراز با بیان اینکه فعالیت بی‌وقفه و پایان‌ناپذیر در شهرداری مصداق این شعر است که «به پایان آمد این دفتر/ حکایت همچنان باقی است»؛ اظهار کرد: حکایت فعالیت‌های ما در شهرداری شیراز همچنان ادامه دارد و سال پیش رو با تمام توان برای ساختن شهری درخور نام شیراز تلاش خواهیم کرد.

اسدی با ابراز خرسندی از این‌که در ایام نوروز مهمانان، زائران، مسئولان و مسافران شهر شیراز از پاکیزگی و نظافت شهر لذت برده و تمجید کرده‌اند، تأکید کرد: تشکر واقعی شایسته پاکبانان و سبزبانانی است که با تلاش شبانه‌روزی خود چهره شهر را این‌گونه به مردم تقدیم کرده‌اند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز هم‌چنین تأکید کرد: اگر در ایام نوروز ۲۰ روز را بدون حادثه پشت سر گذاشته‌ایم و حضور میلیونی زائر‌ها و مهمان‌ها را با سربلندی مدیریت کردیم، دلیلش همدلی میان شهرداران مناطق و همکاری و همراهی همه نیروهای سازمان‌های زیرمجموعه بود.

اسدی هم‌چنین با تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند معاونت فرهنگی تأکید کرد: در این نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان بود، معاونت فرهنگی فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد ازجمله طرح افطاری ساده و ایستگاه‌های سیار و مراسمی که در مساجد و سایر مکان‌های مذهبی برگزار شد بسیار تأثیرگذار بود.

وی هم‌چنین مدیریت محور حافظیه و شرایط مساعد ترافیک و پارکینگ‌ها را از دیگر نقاط قوت مدیریت شهری در ایام نوروز برشمرد و تأکید کرد: این نتایج حاصل نشد مگر با همکاری همه‌جانبه شورا و همه نهادها و دستگاه‌ها که هریک به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند.

شهردار شیراز از تلاش مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز تقدیر کرد.

اسدی با بیان این‌که فعالیت‌های ما قطعاً بی‌عیب و نقصی نیست، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این همکاری‌ها خدمت همه‌جانبه و خالصانه در شهر راز ادامه داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: خدا را سپاس که در یک شرایط و حس و حال خوب این مراسم را برگزار می‌کنیم و در ماه مبارک رمضان میهمان خداوند و شهرداری شیراز و شورای شهر هستیم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا