شهرستان ها

امنیت امروز مرهون ایثار رزمندگان و مدافعان حرم است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران امنیت و آرامش امروز را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در یادواره ۲۸ شهید روستای کوهستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تبلور لااله الاالله ملت ایران بوده است، افزود: تفکری که ما را به غرب و شرق پیوند بدهد تفکر ضد الهی است.

وی با اظهار اینکه️ امنیت و آسایش امروز را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم، اظهار داشت: ️آیت الله مرحوم کوهستانی (ره)، روی ذکر شریف لااله الا الله تاکید داشتند، چنانکه این عالم ربانی می‌فرمودند روز قیامت آدم‌ها دوست دارند یک بار دیگر به دنیا بازگردند و یک لااله الا الله بگویند و بمیرند.

وی ادامه داد: ️پیروزی انقلاب اسلامی تبلور لااله الاالله ملت ایران بوده است، برخی‌ها در داخل متأسفانه رفع مشکلات کشور را در گرو دوستی با آمریکا می‌دانستند و دچار چالش شدیم اما هرجا به خدا توکل کردیم و منویات رهبری و تفکر جوانان انقلابی و نخبگان را سرلوحه امور قرار دادیم موفق بودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: تفکری که مارابه غرب و شرق پیوند بدهد تفکر ضد الله است و دنیا و آخرت ما را این ذکر آباد می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: امنیت کشور را افرادی که با این ذکر مأنوس هستند، همانند شهید سلیمانی‌ها تأمین م! کنند و کسانی که این ذکر در زندگیشان مطرح نیست دست به حرام خواری و اختلاس و… می‌زند.

وی با اظهار اینکه مردم آزاری، مزدوری بیگانگان، ملت و مملکت فروشی و… با دستورات اسلام ناب محمدی (ص) فاصله دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا