شهرستان ها

امیدافزایی و محرومیت زدایی ۲ رسالت مهم بسیجیان است

سمنان -جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بسیج با اثرگذاری در تمام عرصه ها، خدمت بزرگی به کشور و انقلاب کرده است، گفت: امید افزایی و محرومیت زدایی دو رسالت مهم بسیج محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور شوقانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مدیران روابط عمومی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به سالروز تشکیل بسیج، تاکید کرد: به مناسبت این ایام در استان سمنان برنامه‌هایی تدارک دیده شده که رزمایش جهادگران فاطمی دو از جمله آنها است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در ده روز با حضور ۶۰۰ گروه جهادی در استان سمنان و با محوریت دامغان برگزار می‌شود، افزود: محرومیت زدایی و امید افزایی دو رسالت مهم بسیجیان محسوب می‌شود.

جانشین سپاه استان سمنان در ادامه گفت: همزمان با هفته بسیج همچنین چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سمنان همزمان با سراسر کشور ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

شوقانی در ادامه با بیان اینکه بسیج به عنوان یک نماد اختصاصی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است، ابراز کرد: تفکر و روحیه بسیج باعث شد تا مردم کشور ما در برابر تحریم‌ها مقاومت و کارنامه‌ای درخشان از خود ثبت کند.

وی با بیان اینکه دشمن از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرد تا اهداف پلید خود را نهادینه کند اما به مدد خداوند دیدیم که در تحقق این هدف با شکست مواجه شدند، بیان کرد: بسیج در راستای راهبرد دولت و جامعه اسلامی نقش مؤثر دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت روابط عمومی و جهاد تبیین و با بیان اینکه امروز همه ما تکلیف داریم تا در عرصه جهاد تبیین تلاش کنیم، افزود: قوی بودن ایران اسلامی با داشتن روحیه بسیجی محقق خواهد شد از سوی دیگر باید تاکید کرد که امروز وظیفه همه ما جهاد امید آفرینی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا