شهرستان ها

امیدوارم منتخبین مجلس گلستان بتوانند خدمت‌های بیشتری برای مردم انجام دهند

asdasd


نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حضور مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته به لحاظ حضور گسترده از استان‌های برتر کشور بود  که این مهم هم قابل تقدیر و تشکر است وامیدوارم منتخبین ما بتوانند خدمت‌های بیشتر و موثرتری  را برای امت اسلامی و استان گلستان داشته باشند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در پیام نوروزی خود گفت: امسال، نو شدن طبیعت با بهار معنویت همراه شده است و همان طور که طبیعت بهار، طراوت  دارد انسان هم در ماه مبارک رمضان طراوت و نشاط پیدا می‌کند و به خدا نزدیک می‌شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: در دعای تحویل سال از خدا می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال معنوی متحول  کند‌تا بتوانیم از زندگی دنیا بهره‌مند شویم.

وی گفت: در دعا‌های روزانه ماه مبارک رمضان هم از خدا می‌خواهیم بدی حال ما را به نیکویی حال خودش متحول کندکه منظور از تحول همان قرب به خداست و اینکه در راه بندگی خدا حرکت کنیم و دل‌ها را به مبدا این عالم متصل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان ما درسالی که گذشت هم موفقیت‌هایی داشت و هم با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: اجتماع پر شکوه مردم در ۲۲ بهمن قابل تقدیر و تشکر بود مردم در این روز با شکوه و عظمت  برای دفاع از انقلاب خودشان به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: بطور کلی در سال گذشته قدم‌های مثبتی برداشته شد و مشکلاتی را که در پتروشیمی بوجود آمده بود با سفر هیئت دولت و قوه قضاییه مرتفع شد و برای ادامه کار همه مسئولین و نمایندگان استان باید در تقویت آن در میدان عمل قدم بر دارند.

وی گفت: برای جزیره آشوراده هم که از خواسته‌های قدیمی این استان بوده و می‌تواند در استان تحول ایجاد کند، قدم‌های خوبی برداشته شده است و مشکلات خلیچ گرگان هم تا حدی حل شده است و  لازم است که کار‌ها  توسط مسئولین پیگیری شود و همگان دست در دست هم مشکلات را حل کنند.

وی افزود: از طرفی مشکلاتی هم بوده که مختص به استان نبوده و آن هم مشکلات اقتصادی مردم در زمینه‌های بیکاری نسل جوان و معیشت مردم و گرانی است که مردم را رنج می‌دهد و قطعا مسئولین در تلاش هستند تا حل کنند ولی مردم باید لمس کنند که معیشت و سفره  آنها بصورت اساسی و زیربنایی در حال تغییر و  رفع شدن است.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم چنین به جنایات بشری رژیم غاصب اسراییل در غزه اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای  که در ماه‌های قبل در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است نه تنها مشکل امت اسلامی بلکه برای همه بشریت است و رژیم غاصب اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و اروپایی‌ها و انگلیس و فرانسه مرتکب جنایاتی شدند که شاید در تاریخ بشریت به این شکل سابقه نداشته است.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال مردم مظلوم غزه را هر چه زودتر از این ظلم و جنایت نجات دهد و این دولت غاصب و همه آنهایی را که پشتیبان این ظلم هستند را ریشه کن کند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا