شهرستان ها

انبار احتکار میلیاردی لوازم خانگی در زاهدان کشف شد

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف اقلام متعدد شامل ۱۰۴ هزار قلم انواع لوازم خانگی و ابزار آلات ساختمانی احتکار شده در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در ادامه طرح سراسری برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با احتکار کالاهای اساسی مردم و شهروندان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت سیستان و بلوچستان با اقدام شبانه روزی، اطلاعاتی و هماهنگی قضائی یک انبار احتکار کالا در شهر زاهدان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت سیستان و بلوچستان طی عملیاتی غافلگیرانه اقلام متعدد شامل ۱۰۴ هزار قلم انواع لوازم خانگی و ابزار آلات ساختمانی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از این انبار کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: در سال «تولید، پشتیبانش‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مقابله با قاچاق کالا و احتکار در اولویت ویژه پلیس استان قرار دارد و ضرورت دارد مردم گزارش‌های خود در این رابطه را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا