شهرستان ها

انتخابات از نقاط قوت کشور است

بیجار-فرماندار بیجار گفت: انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از نقاط قوت کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح یکشنبه در نشست بصیرتی با محوریت انتخابات که در مجتمع نور بیجار برگزار شد، اظهار کرد: در استانه یک رویداد بزرگ سیاسی قرار داریم که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: در یکی دیگر از عرصه‌های تاریخی مهم کشور قرار داریم که مردم در سرنوشت کشور نقش اساسی برعهده دارند و با انتخاب کاندید اصلح خود زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کنند.

محبیان تاکید کرد: نماینده انتخاب شده در واقع صدای مردم هستند و در تصمیم گیری سرنوشت کشور نقش مهم و اساسی برعهده دارند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: مهمترین موضوعی که در سال جاری وجود دارد بحث انتخابات است و رهبر معظم انقلاب نیز در ساعات اولیه سال جاری بر این امر مهم تاکید داشتند.

وی انتخابات را نقطه قوت کشور دانست و عنوان کرد: دشمنان ما همیشه نقاط قوت ما را نشانه می‌گیرند و انتخابات نیز یکی از نقاط قوت و مهم کشور ماست در همه دوره‌ها تبلیغات قوی دارند که مردم را از رفتن به پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

فرماندار بیجار ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی با بصیرت کامل در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌های تاریخی موجب یاس و نا امیدی دشمنان شدند و به همه نشان دادند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم ما آگاه هستند و می‌دانند برای تغییر وضعیت و نواقصاتی که وجود دارد باید به پای صندوق رأی بیایند.

وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی فلسفه مهمی داشت و آن هم دادن حق انتخاب به مردم بود تا در سرنوشت کشور سهیم باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا