شهرستان ها

انتخابات ریاست جمهوری در ۸۵۰ شعبه اخذ رای بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۸۵۰ شعبه اخذ رای استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضایی عصر چهارشنبه در همایش هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر اظهار داشت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی خواستار گزارش تخلفات توسط مردم شد و افزود: مردم در صورت هرگونه تخلف انتخاباتی می‌توانند به شعبه رسیدگی به جرایم اطلاع‌رسانی کنند تا با متخلفان برخورد قاطع شود.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر، صیانت از رأی مردم به عنوان حق‌الناس و امانتداری را مورد تأکید قرار داد و افزود: در استان بوشهر ۸۵۰ شعبه اخذ رأی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته است.

رضایی با بیان اینکه شعبه‌های رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت ثابت و هم سیار هستند تصریح کرد: برخی از شعبه‌های رأی‌گیری در جزایر و مناطق عشایری با شناور و یا بالگرد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان آماده برگزاری انتخابات با شکوه با حضور حداکثری مردم است اظهار داشت: تعامل هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسان انتخابات زمینه برگزاری انتخابات قانونمند و سالم در شهرها و روستاها را فراهم کرده است.

رضایی از آموزش ناظران انتخابات ۲۸ خرداد در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سه هزار ناظر انتخابات نماینده هیئت نظارت شورای نگهبان، آموزش‌های لازم دیده‌اند و آماده برپایی انتخابات هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا