شهرستان ها

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس گناوه برگزار شد

گناوه- بیست و پنجمین انتخابات شوراهای دانش آموزی با مشارکت ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح شنبه در آئینی که به مناسبت برگزاری این انتخابات در دبیرستان پسرانه شهید تیموری این شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی نمونه‌ای از مردم سالاری دینی در کشور ما و انقلاب اسلامی است و در این انتخابات نیز مردم سالاری، دخالت و اعتماد به شما دانش آموزان نمایان است.

ضرغام مردانی افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا از این مشارکت شما در سرنوشت و همراهی با نظام و انقلاب و ولایت جلوگیری کنند و در این زمینه تبلیغات سو در شبکه‌های مختلف زیادی به کار می‌گیرند اما می‌بینیم که در هر کاری از وجود شما استفاده و بهره بره می‌شود و در سرنوشت خود مشارکت دارید.

وی ادامه داد: افرادی که با رأی شما دانش آموزان انتخاب می‌شوند در برنامه‌های آموزشی و پرورشی آموزشگاه‌ها دخالت داده می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر نماینده مجلس دانش آموزی از استان بوشهر هر دو نفر از شهرستان گناوه است و نماینده استان در این مجلس هستند که نشان دهنده اهمیت این انتخابات و مشارکت دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان گناوه با حضور ۱۵ هزار نفر از مجموع جمعیت ۲۰ هزارنفری دانش آموزان در ۱۲۰ آموزشگاه آغاز شده است.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87'>گناوه</a> برگزار شد

مردانی بیان کرد: از مهمترین اهداف این انتخابات توسعه فعالیت‌های گروهی، تمرین مدیریت، روحیه انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری، تقویت خودباوری مشارکت اجتماعی، تبادل تجربیات، تفاهم و همدلی بیشتر در مدرسه و بهبود نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق مشارکت دانش آموزان است.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87'>گناوه</a> برگزار شد

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا