شهرستان ها

انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن اصلی‌ترین رخداد کشور است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن برای انتخاب فرد اصلح اصلی‌ترین رخداد کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در دیدار با روحانیون و طلاب شهرستان صحنه با تاکید بر لزوم رعایت تقوا و ضرورت حساب نفس اظهار کرد: طبق فرمایش خداوند باید برای او خالص شده و بندگی کرد.

وی افزود: انسان‌ها اسیر دنیا و تعلقات دنیوی همچون پست، ثروت و مقام هستند و عبودیت و بندگی می‌تواند آن‌ها را نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با عبودیت و بندگی امام خمینی (ره) توانست پیروز شود، زیرا معامله با خدا تمام منفعت بوده و هیچ ضرری در آن نیست.

علما در خطاب به طلاب جوان با تاکید بر لزوم مراقبت از خود در دوران جوانی گفت: متوسل بودن و عبودیت باید از این دوران آغاز شده و بنا بر سخنان علامه طباطبایی (ره) بهترین تعبیری که از انسان در قرآن شده عبد است.

وی با بیان اینکه رفاقت با خدا تنها موردی است که ضرر نداشته و انسان را به مقام بندگی می‌رساند، افزود: درخواست هدایت از خداوند در طول شبانه‌روز آسان نیست، زیرا که مزاحمت‌های دنیوی زیاد بوده و در صورتی که روح رفتار انسان تعبد و بندگی باشد، دنیا و آخرت از آن او خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن برای انتخاب فرد اصلح اصلی‌ترین رخداد پیش رو کشور است که باید به آن توجه کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا