شهرستان ها

انتخابات پشتوانه اصلی نظام اسلامی محسوب می شود

ساری- رئیس ستاد مردمی دولت انقلابی جوان در مازندران نیاز کشور را روی کارآمدن دولت جوان و انقلابی دانست و گفت: انتخابات پشتوانه اصلی نظام محسوب می شود.

حجت الاسلام محمود علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی پشتوانه اصلی نظام محسوب می‌شود، افزود: این موضوع در نگاه امام و رهبری هم کاملاً مشهود است.

علیخانی نیاز امروز کشور را دولت انقلابی جوان دانست که توانایی داشته باشد مسائلی نظیر: شکوفایی اقتصاد مردمی، پایین آوردن تورم وگرانی، مبارزه با فساد و تبعیض، خنثی کردن تحریم‌ها، گسترش عدالت اجتماعی ودیگر مسائل سخت و پیچیده کشور را حل کند که نتیجه اش رضای خداوند واعتلای آرمان‌های دینی و ارزش‌های معنوی جامعه با برطرف شدن غول فقر، فساد و تبعیض باشد.

علیخانی باتوجه به جایگاه اثرگذار قوه مجریه آیت الله رئیسی رادر میان نامزدها اصلح و بهترین گزینه برای برون رفت از شرایط سخت موجود دانست و افزود: سابقه درخشان وی در قوه قضائیه و آستان قدس، مدیر میدان بودن و فعالیت و حضور ایشان در میان مردم و روحیه مردمی که باعث شد شناخت دقیقی از مشکلات مردم داشته باشد، داشتن تفکر انقلابی و دینی، فساد ستیزی و ویژگی‌های متعدد دیگر در ایشان، فرصتی مناسب برای برگرداندن کشور به ریل پیشرفت و آرمان‌های انقلاب است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا