شهرستان ها

انتخاب اصلح زمینه برپایی عدالت در جامعه را فراهم می کند

خوانسار- امام‌جمعه خوانسار گفت: انتخاب اصلح زمینه برپایی عدالت در جامعه را فراهم می کند و در این راستا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید ویژه داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواجه کریمی در خطبه‌های نماز این هفته شهر خوانسار با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام، اظهار داشت: امروز ملت ایران در سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر عهد و پیمان بستند که در طول سال بر اساس مبانی ولایت فقیه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۱۵ خرداد سرچشمه آغاز حرکت انقلاب است، افزود: امام در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با ایستادگی در برابر مستکبران از اسلام دفاع جانانه کرد.

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای مردم ایران سرنوشت ساز است

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای مردم ایران سرنوشت ساز است، گفت: یکی از تأکیدات امام مشارکت گسترده مردم در عرصه سیاسی انتخابات و انتخاب اصلح بود که امروز مقام معظم رهبری نیز به شرکت در این امر مهم و انتخاب اصلح تأکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه امام انتخاب فرد اصلح در انتخابات را عامل برقراری عدالت می‌دانست، گفت: اگر قانون باشد اما مجری عادل نباشد و کفایت برای اجرای قانون نداشته باشد قانون اجرا نمی‌شود همانگونه که در کشور ما برخی قوانین خاک می‌خورد.

امام جمعه خوانسار بیان داشت: از دهه ۷۰ تاکنون رئیس جمهوری‌های ایران برخی قوانین مجلس مانند قانون امر به معروف و نهی از منکر را هنوز ابلاغ نکردند و برخی حتی گفتند که این امر به ما مربوط نیست.

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است

حجت الاسلام خواجه کریمی تأکید کرد: باید فردی در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب شود که مصالح اسلام را به مرحله اجرا درآورد، اگر مشارکت حداکثری باشد اما انتخاب اصلح نباشد نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری کنونی با تورم ۴۳ درصد دولت را تحویل گرفت و اکنون تورم به ۵۳ درصد رسیده است؛ این ماحصل انتخاب نا اصلح بود که امروز با بدترین وضعیت اقتصادی مواجه شدیم، اکنون تمام مردم ایران اتفاق نظر دارند که فرد منتخب باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرد.

امام‌جمعه خوانسار تأکید کرد: ملت ایران بصیر و هوشیار هستند و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند کوبید و با انتخاب رئیس جمهور اصلح، کشور را از مشکلات اقتصادی نجات خواهند داد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا