شهرستان ها

انتخاب شهردار کرج به ایستگاه پایانی رسید

کرج – سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتخاب شهردار این شهر به ایستگاه پایانی رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌پور عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: تحقق درآمد شهرداری نسبت به بودجه کاهش داشته و در این مدت که سرپرست شهرداری کرج در بستر بیماری بودند، انتظار می‌رفت مدیران با تلاش بسیار، بیشتر در خدمت مردم بودند و درآمدها تحقق می‌یافت.

خدمات شهرداری در صورت محقق‌نشدن درآمدها دچار اشکال می‌شود

وی با بیان اینکه اگر درآمدهای شهرداری محقق نشود، خدماتش دچار اشکال می‌شود و مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد، تصریح کرد: بر این اساس در جلسه هفته آتی شهرداری پیرامون این امر گزارش کاملی ارائه دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امروز انتخاب شهردار کرج به ایستگاه پایانی رسیده است، خاطرنشان کرد: شورای ششم با وجود تمام فشارها و سخن‌هایی که بود، در کوتاه‌تر از یک ماه امروز شهردار کلان‌شهر کرج انتخاب خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز تصمیم اعضای شورای شهر کرج، ویترین چهار سال شورای ششم خواهد بود و شورای ششم را حتماً در تاریخ با امروز سنجش خواهد داد.

قاسم‌پور گفت: امیدوارم با اتحاد، همدلی و هماهنگی کم‌نظیری که تا امروز در شورای ششم مشاهده شد، شهرداری که قرار است چهار سال به مردم خدمت کند، انتخاب شود.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب باید جهادی و شبانه‌روزی به مردم خدمت کند، اظهار کرد: این امر تنها با حمایت همه‌جانبه شورای شهر، نظارت مستمر اعضای شورا و عملکرد شهردار میسر می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرج به این نتیجه رسیدند، هر سه گزینه نهایی انتخاب شهردار، افراد صالح بودند و از بین آنها یک نفر اصلح انتخاب می‌شود و به مردم خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس اعضای شورای شهر کرج از فرد منتخب حمایت خواهند کرد و البته بر عملکرد شهردار نظارت خواهند داشت.

قاسم‌پور با تأکید بر اینکه مردم از سیاست زدگی خسته شدند و دنبال کار و تلاش و فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: امروز اینکه خط سیاسی افراد کجاست و چه کسی با ما دوست است، ملاک عمل نیست، چراکه فعالیت جهادی، عملکرد و خروجی کار شهردار ملاک عمل شورا خواهد بود و مردم ما را با آن قضاوت خواهند کرد.

وی خطاب به هیئت رئیسه، اعضای شورای شهر کرج و اصحاب رسانه گفت: امروز برای انتخاب شهردار، بدون اینکه مردم را نامحرم بدانیم، رأی شفاف بدهیم و مردم حق می‌دهند که انتخاب ما بر اساس معیارها، شاخص‌ها، بررسی‌ها و برنامه‌ها است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: یک ماه گذشت و ۴۲ ماه دیگر باقی مانده و ما هیچ راهی نداریم، مگر اینکه شفاف و جهادی به قولی که به مردم دادیم عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شورا به روال خدمت خود بازگردد و از فضای انتخاب شهردار به زودی خارج شود، متذکر شد: باید با اتحاد تمام اعضای شورا در کنار شهردار منتخب و همکاران شهرداری برای خدمت به مردم از هم سبقت بگیریم‌.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا