شهرستان ها

انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه کشور را در پی دارد

کاشان – عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه و پیشرفت کشور را دررپی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد رشیدی شامگاه سه شنبه در اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کاشان برگزار شد، اظهار داشت: دنیا در نیم قرن گذشته به دو قطب غرب و شرق تبدیل شده بود که با گفتمان برخاسته از قرآن و عترت که توسط امام خمینی (ره) به دنیا عرضه شد ابهت قدرت‌های شرق و غرب درهم شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه اتصال مردم به قرآن و اتصال به خدا بود، ابراز داشت: پیروزی انقلاب باعث به نظر افتادن منافع قدرت‌های شرق و غرب شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم موفقیت استکبار جهانی در متوقف کردن قطار پرشتاب انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها سعی کردند با روش‌های مختلف از جمله جنگ و تحریم انقلاب را از ریل خود خارج کنند که در هیچکدام از این موارد موفق نشدند.

وی با بیان اینکه نفوذ تنها راه باقیمانده برای دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به کشور بود، خاطرنشان کرد: نفوذ یک خطر جدی برای انقلاب و کشور است و باید مورد توجه جدی مردم و مسئولین قرار گیرد.

رشیدی با بیان اینکه دشمنان به نفوذ در داخل کشور و انفصال مردم از انقلاب امیدوارند، بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب یک فرد اصلح انقلابی می‌تواند پایه‌های نفوذ در کشور را سست کند.

وی با بیان اینکه انتخاب یک فرد فسادستیز برای ریاست جمهوری توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد، ادامه داد: عملکرد خراب دولت در طول سال‌های گذشته باعث شده است که معیشت و اقتصاد خانوارهای ایرانی دچار مشکل شود ولی با این وجود مردم ایران ثابت کرده اند که انقلابی هستند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعالی دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به برخی از داوطلبان ریاست جمهوری که در مناظرات اخلاق را زیر پا گذاشتند، تاکید کرد: مردم کشور ما در شرایط کنونی رئیس جمهوری می‌خواهند که مدیر و پاک دست و دلسوز و مبارز با فساد باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کند، افزود: اینکه بعضی‌ها بخواهند از داخل اتاق‌های خود اوضاع کشور را مدیریت کنند دردی از مردم دوا نمی‌کند.

رشیدی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید معتقد به عدالت اجتماعی و به دنبال کاهش فاصله طبقاتی باشد، گفت: اعتماد و باور به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی باید جز خصیصه‌های اصلی رئیس جمهور آینده باشد چراکه ارتباط با دنیا خوب است ولی باید از توانمندی‌های جوانان و متخصصین کشور نیز در جهت پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا