شهرستان ها

انتخاب ۲۰ هیئت برتر البرز در رویداد راه ۳

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ۲۰ هیئت برتر استان توسط داوران در رویداد راه ۳ انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه رویداد راه ۳ که در بقعه امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اراده‌های الهی این است که خداوند مستضعفین را وارثین زمین قرار دهد.

وی بیان کرد: جهاد و جنگ بین مستکبرین و مستضعفین همواره بوده و استضعاف مردم در هر دوره به سبکی نمایان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: در این دوره نیز مجموعه قا. نین، نظامات، تجهیزات و علومی دست به هم داده اند تا برخی حکومت‌ها و مردم زیر چرخ‌دنده‌ها زیر استعمار کشیده شوند و عده‌ای رو به روز تکبر خود را بیشتر نمایان کنند.

وی خاطرنشان کرد: اراده خداوند این هست مه این بازی را بر هم بزند و هر کس باید در این راه تلاش کنند مانند امام راحل که جریان سلطه را بر هم زدند.

ولایی برحق گفت: در هر جایی لین نظام نورانی به داشته‌های خودش رجوع کرد و به آموزه‌های خود برگشت پیروز شد مانند دفاع مقدس که مردم سر اعتقادات هود ایستادند و تن به ذلت ندادند.

وی اظهار کرد: جریان امروز نیز دچار یک جنگ تحمیلی هستیم که باید با نظامات ایرانی اسلامی به سمت قله‌های مد نظر امام راحل برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: در این راه مساجد و هیئات باید بار سنگینی را به دوش بکشند و هرکس بخواهد راه دیگری را برود اشتباه است.

وی تصریح کرد: رویداد ایده‌پردازی هیئت به نام راه طراحی شده است تا از ایده‌ها و تجربیات هیئت‌ها بهره شود.

ولایی برحق خاطرنشان کرد: ۱۸۵ هیئت در این رویداد شرکت کردند که بیش از ۵۰ هیئت در پیش رویداد شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۲۰ هیئت توسط داوران انتخاب شدند، متذکر شدند: برخی از این گروه‌ها امامی داشته‌های خود را برای امام حسین (ع) فدا کرده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا