شهرستان ها

مسائل غزه قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

کرج – امام جمعه کرج با اشاره به فجایع انسانی در فلسطین گفت: مسائل غزه امروز قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت: امروز برای همه عیان شده که شکست خورده عرصه دشمنی آمریکا با ایران آمریکاست و پیروز همه میدان‌ها ایران اسلامی بوده است.

خطیب نماز جمعه کرج افزود: امروز ما ثبات و امنیت درونی داریم و امنیت بخش منطقه نیز هستیم همین نمونه اخیر در شهادت رئیس جمهور نشان داد که با فضل الهی مدیریت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور و به موقع مردم امور کشور بدون مشکل پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز علاوه بر دانشجویان بیدار آمریکایی اتحادیه‌های کارگری هم به خیل معترضان به سیاست‌های آمریکا و اسرائیل پیوستند که نشان می‌دهد موج بیداری جهانی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: نظام رو به افول آمریکا امروز تمام افرادی که رهبری دانشجویان معترض را به عهده داشته‌اند را دستگیر کرده است، اما رهبری انقلاب اسلامی ایران با قدرت و شجاعت در نامه خود رهبری این جوانان را به عهده گرفته است تا این موج قدرتمند بیداری در برابر ظلم و استکبار رهبری قوی داشته باشد.

او تصریح کرد: رهبری این جوانان را در جبهه مقاومت دانسته‌اند و آنها را در کنار مبارزان و مجاهدان قرار دادند امروز با تدبیر رهبری جبهه مقاومت تا آمریکا ادامه پیدا کرده است و خط مقاومت و مقابله با استکبار تا قلب آمریکا پیش رفته است تا جایی که خود مسئولان آمریکایی اقرار کرده‌اند که بخشی از قدرت و گفتمان خود را حتی در دل کشورشان از دست داده‌اند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز مسئولان آمریکایی اذعان می‌کنند که خط فکری انقلاب اسلامی ایران در مقابله با کفر و ظلم بدون هیچ درگیری نظامی به قلب خاک آمریکا نفوذ کرده است.

او تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته ایمان و امید امام خمینی رحمت الله علیه را ابزار مهم ایشان در موفقیت و ایجاد حکومت اسلامی دانستند ما هم باید با تکیه بر همین دو ظرفیت مهم برای آینده کشور مسیر روشنی ایجاد کنیم. رهبری به دانشجویان آمریکایی هم ریشه در همان ایمان و امید به آینده دارد.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه با اشاره به مسائل اخیر فلسطین گفت: مسائل غزه امروز قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد امروز اسرائیل در همه جبهه‌ها شکست خورده است کشورهای مختلف دنیا هم فلسطین را به رسمیت می‌شناسند.

او ادامه داد: امروز حاکمان صهیونیستی دیوانه‌وارتر از گذشته چادرهای انسان‌های بی‌گناه را بمباران می‌کنندکه نشان دهنده نفس‌های آخر این غده سرطانیست، زیرا تمام جهان دارند در برابر این قوم ظالم به پا می‌خیزند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: به زودی ایام حج فرا می‌رسد عربستان سعودی نیز باید زمینه برائت از اسرائیل را برای همه مسلمانان در موسم حج فراهم کند تا نشان دهد که در کنار برادران و خواهران مسلمان فلسطینی خود ایستاده است.

او در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته به ایجاد امید و امیدآفرینی تاکید داشته‌اند دولت سیزدهم هم با تلاش‌های خود به گسترش امید در جامعه کمک کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: انتخابات پیش رو برای افزایش امید در کشور بسیار مهم است به همین دلیل است که دشمن نیز از هم اکنون به دنبال ایجاد دو قطبی برای منحرف کردن اذهان مردم از مقاومت و پیشرفت است.

او در پایان تاکید کرد: کمتر از یک ماه تا انتخابات باقی مانده است و ما باید با بصیرت و دقت به مسائل مختلف انتخاب درست داشته باشیم تا حرکت بزرگی که آغاز شده به نتیجه لازم برسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا