شهرستان ها

انجام ۴ عملیات پلیسی در استان سمنان/قاچاقچیان چوب دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار عملیات ویژه پلیسی در شهرهای میامی، گرمسار، سرخه و سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: کشف چوب تاغ، سرقت در گرمسار، کشف موتور سیکلت و رد رشوه مهمترین جرایم اتفاق افتاده در استان سمنان است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۱ میامی دو نفر را در جاده ری آباد میامی حین قطع درختان چوب تاغ دستگیر کردند، افزود: در این راستا دو تن چوب تاغ از این متخلفان شناسی شد که طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی ارزش محموله کشفی دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه کلانتری ۱۴ بخش ایوانکی، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار به یک دستگاه خودرو پیکان وانت سفید رنگ با پلاک مخدوش مظنون می‌شوند، ابراز داشت: بعد از توقف خودرو و بازرسی آن تعدادی جک‌های ساختمانی و راهداری کشف شد که در نهایت راننده و سرنشین خودرو در بازجویی فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل سرقت از شرکت راه سازی مستقر در شهرستان گرمسار اعتراف کردند.

حسنی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور شهرستان سرخه خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی پلیس مشخص شد راکب، موتورسیکلت فاقد پلاک و هرگونه مدارک قانونی را از شاهرود خریداری و قصد انتقال آن به استان اصفهان را داشت که توسط مأموران دستگیر شد.

وی از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی دو نفر از کارکنان یگان تکاوری استان خبر داد و افزود: مأموران هنگام گشت زنی به پژو ۴۰۵ خاکستری حاوی سه تبعه کشور خارجی رنگ مظنون می‌شود هنگام مأموران قصد انتقال آنها به مقر را داشتند راننده پژو مبلغ ۱۰ میلیون ریال به دو نفر از کارکنان پیشنهاد رشوه می‌دهد اما مأموران پاکدست و وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت آن، مراتب را صورتجلسه و آنان را برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل می‌کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا