شهرستان ها

انسجام خوبی بین نیروهای انقلابی برای انتخابات وجود دارد

ساری- قائم مقام ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: شاهد وحدت و انسجام خوبی میان نیروی انقلابی هستیم که این امر ظرفیت ارزشمندی برای تحقق مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی سه شنبه شب در جلسه کمیته اقشار، نخبگان و فرهنگیان بر ضرورت بستر سازی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دومین اصل مهم در انتخابات پیش روی انتخاب اصلح است، افزود: امروز شاهد یک وحدت و انسجام بسیار خوبی میان نیروهای انقلابی هستیم و این خود ظرفیت ارزشمندی برای تحقق مشارکت حداکثری است.

زارعی با اشاره به شکل گیری کمیته‌های مختلف در ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان خاطرنشان کرد: باید با کمک و همراهی همه بخش‌ها و همچنین برنامه ریزی صحیح مشارکت را در انتخابات پیش روی افزایش دهیم.

وی، مازندران را استانی تأثیر گذار در انتخابات معرفی کرد و با اشاره به وجود ۲ میلیون و ۳۰۰ واجد شرایط رأی دادن در استان، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در جهت حضور این جمعیت اثرگذار در پای صندوق‌های رأی استفاده شود.

زارعی با اشاره به اینکه مردم مازندران همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشتند، افزود: به طور حتم با برنامه ریزی صحیح و انسجام بیشتر شاهد تحقق مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد امسال خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به آغاز به کار ستاد مرکزی و کمیته‌های مختلف بر ضرورت برگزاری همایش اقشار با هدف آشنایی بیشتر مردم با سیاست‌ها و اهداف کاندیدای مورد نظر شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا