شهرستان ها

انسجام و اتحاد بزرگترین سلاح در برابر دشمنان است

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: انسجام امت اسلامی بزرگترین سلاح در برابر دشمنان بوده و مسلمانان برای تعالی و عزت روزافزون باید از این نعمت الهی محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: حج نماد یکپارچگی و اتحاد مسلمین بوده و این کنگره عظیم پیام‌های بسیاری برای جهانیان دارد.

وی افزود: امسال نیز شاهد حضور مسلمین در این مراسم دینی بودیم و همه گیری کرونا نیز نتوانست که این آئین الهی را مختل کند لذا امیدواریم که با ریشه کن شدن بیماری کرونا در سال آینده شاهد اجتماع میلیونی مسلمانان در حج ابراهیمی باشیم.

ماموستا حسینی در ادامه خطبه‌های این هفته از اتحاد و انسجام امت اسلامی به عنوان بزرگترین سلاح در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: باید با بصیرت و هوشیاری هرچه بیشتر از نعمت امنیت و انسجام ملی خودمان حفاظت کنیم.

وی افزود: دشمنان به دنبال تسلط بر جان و مال مسلمانان هستند و هرگونه سستی در برابر آنها موجب خسارتی جبران ناپذیر در جامعه می‌شود.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود از نمازگزاران سنندجی خواست که زمینه آشنایی نسل جوان جامعه را با مبانی هویت بخش اسلامی فراهم کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا