شهرستان ها

انقلاب اسلامی ایران متاثر از فرهنگ ائمه اطهار است

شیراز- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با ارتباط به حضرات معصومین طراحی و تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی ظهر سه شنبه در جلسه مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، فارس را مهد هنر و عرفان معرفی کرد و گفت: شیراز پس از مشهد مقدس و قم در رتبه سوم دارا بودن امام زاده‌های واجب التعظیم وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ امام زاده واجب التعظیم در استان فارس واقع شده‌اند، افزود: حضرت شاهچراغ (ع) به دلیل حسب و نسب و همچنین شخصیت والایی که داراست، مورد تکریم است.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، کلیه کانون‌های مساجد را به زیارت خاصه این حضرت توصیه کرد و گفت: با توجه به اینکه کشورهای همجوار ما در جنوب نگاه ویژه ای به حضرت احمدبن موسی دارند و همچنین حرم آن حضرت پناهگاه و ماوای هم وطنان ما در جنوب کشور است، لذا ارتباط گیری دستگاه‌های متولی برای معرفی هر چه بهتر حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای همسایه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با ارتباط به حضرات معصومین طراحی و تنظیم شده است، لذا انتخاب فرد اصلح در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و تاکید می‌شود که از فضای مجازی جهت حضور حداکثری مردم استفاده شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا