شهرستان ها

انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی آمریکا را در نظام بین‌الملل در هم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست فصلی فرماندهان بسیج ادارات گیلان با اشاره به جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیجی بودن یک گزینش و یک فرصت و نعمت است که از این فرصت باید بهره مند شد.

وی با بیان اینکه تأثیر گزاری و نتیجه بخش بودن بسیج زمانی صورت می‌گیرد که فعالیت‌های بسیج بر مبنای الویت ها و جهت گیری درست باشد، گفت: امروز در یک شرایط خاص بین المللی قرار داشته و شاهد تحولات بین المللی در منطقه و جهان هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه جایگاه و شرایط کنونی ایران اسلامی معادلات جهانی و قدرت در جهان را با تغییر و تحولاتی روبه رو کرده است، افزود: هر کشوری که به استکبار جهانی اعتماد داشت با شکست‌ها و نابودی‌های مواجه شده است، لذا این نشان دهنده آن است که آمریکا قابل اعتماد و اعتبار نیست.‌

وی با تاکید بر اینکه در سازمان ملل، ناظمان جهان با یکدیگر درگیر هستند، گفت: تحولات بین المللی به سمت دیگر می‌رود، از این رو، جغرافیای سیاسی و قدرت اسلام در حال گسترش است.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آمریکا را در منطقه بی اعتبار کرده است افزود: بیش از ۴۵ سال ملت ایران با بزرگترین ابر قدرت اقتصادی و رسانه‌ای طول تاریخ مقابله کرده و در میدان‌های مختلف پیروز شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی آمریکا را در نظام بین‌الملل در هم شکسته است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ارتقای قدرت نرم را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و حضور پرشور و آگاهانه مردم گفت: شکوه مشارکت ملت ایران در انتخابات پیش رو در صحنه بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است، حضور مردم بستر ساز ارتقا قدرت در سطح جهانی شمرده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی افزود: مسئولینی از جنس آیت الله رئیسی باید انتخاب شوند، شهید جمهور ایران اسلامی، فاصله بین مسئولان و مردم را کاهش و نگاه مثبت را در بین افکار عمومی نهادینه کرده است.

وی در ادامه به ویژگی‌های شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی عاشق خدمت به مردم بود، خدمت گزاری سالم و خالصی داشتند و هرگز نگاه از بالا به پایین به مردم نداشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت تداوم مسیر شهید خدمت تصریح کرد: آیت الله رئیسی تقدس مسئولیت در جمهوری اسلامی را حفظ کرد و حکمرانی اش بر اساس سربازی ولایت بوده و این امر رابه عینه تحقق بخشید.‌

اجرای ٣٠٠ جلسه تبیینی در تمامی دستگاه‌های اجرایی گیلان

«سرهنگ رضا رنجبر» مسؤول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به اینکه در گیلان ۶۱ پایگاه بسیج در ادارات کل گیلان و ۲۷۵ پایگاه بسیج در ادارات همه شهرستان استان گیلان فعال است، اظهار کرد: ۳۰۰ جلسه جهاد تبیین در تمامی دستگاه‌های اجرای استان تدوین و اجرایی خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا