شهرستان ها

انقلاب اسلامی برای بسترسازی ظهور شکل گرفت

مهدیشهر- معاون قرارگاه بقیه الله (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به منظور بسترسازی ظهور شکل گرفته است، گفت: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی دو رویکرد و راهبرد گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ساسان زارع بعد از ظهر پنجشنبه در اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد، ضمن اشاره به پایه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: انقلاب اسلامی به منظور بسترسازی ظهور شکل گرفته است

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید در شکل‌گیری تمدن نوین جهانی نقش‌آفرینی کند، افزود: این همان نکته‌ای است که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن تاکید فرموده‌اند.

معاون قرارگاه بقیه الله (عج) با بیان اینکه شکل‌گیری تمدن اسلامی در کنار سخت افزار، نرم افزارهایی را نیز می‌طلبد، گفت: سبک زندگی یکی از این نرم افزارها است که باید در این زمینه بسیار کوشید.

زارع با بیان اینکه بسترسازی برای ظهور چیزی جز شکل‌گیری تمدن نوین ایرانی – اسلامی نیست، ابراز کرد: بیان می‌شود که فلسفه وجودی جمهوری اسلامی بسترسازی برای ظهور است و ما باید زمینه ساز ظهور باشیم اما این بستر سازی همان شکل‌گیری تمدن اسلامی ایرانی است.

وی با بیان اینکه تفکیک انقلاب اسلامی در گام‌های اول و دوم بسیار اهمیت دارد در حالی که برخی نسبت به آن بی توجه و یا کم توجه هستند، گفت: تعویق و یا محقق نشدن اهداف و راهبردها نتیجه بی توجهی به گام دوم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا