شهرستان ها

تلاش دشمن ناکارآمد نشان دادن حاکمیت است

مشگین شهر – امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: تلاش دشمن مایوس کردن مردم از انقلاب و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تشریح ابعاد جنگ شناختی اظهار کرد: زیر سئوال بردن مشروعیت جامعه اسلامی و اعتبار نظام از جمله اهداف این جنگ است و تضعیف اعتقاد، اعتماد، باور و عزم اراده نخبگان جامعه در همین راستا هدفگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از این موارد خودی ها نیز با دشمن هم نوا می شوند، خاطرنشان کرد: جنگ شناختی پیشرفته ترین نوع جنگ نرم است و فروپاشی بنیان خانواده خصوصا تضعیف باورهای اعتقادی و ارزش های اسلامی با گرفتن درک و فهم آنان از دیگر اهداف این جنگ است.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: راهکار اصلی مقابله با این جنگ استمرار راه و روش شهدا و عمل به وصایای شهیدان است که همان مجاهدت، ایستادگی و مقاومت تعریف می شود.

باوقار با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: وعده صادق ادامه عملیات طوفان الاقصی و عملیات غرور آفرین بیت المقدس است و به زودی طومار رژیم جعلی اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمایندگان استان بیان کرد: اکنون رقابت های انتخاباتی تمام شده و با تکمیل مجمع نمایندگان استان به زودی زمینه خدمت به مردم و کشور در مجلس دوازدهم آغاز می شود.

باوقار بیان کرد: جواب اعتماد مردم از سوی منتخبان حل مشکلات آنان از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا