شهرستان ها

انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح توسط پلیس ایرانشهر

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر اعضای باند ۷ نفره سارقان مسلح شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در شهرستان ایرانشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، در نهایت محل اختفای متهمان شناسایی و سارقان که ۷ نفر بودند طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و به ۱۸ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و موتورسیکلت در شهرستان اقرار کرده‌اند.

قنبری با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت به کاربرده در سرقت‌ها خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص کشف سلاح یا سلاح‌های به کاربرده و کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا