شهرستان ها

اهدای خون باید به فرهنگ تبدیل شود

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اهدای خون باید به فرهنگ تبدیل شود، گفت: مردم استان ایلام همواره در امور خیر از جمله اهدای خون پای کار بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان ایلام اظهار کرد: انتقال خون نقش مهمی در راستای نجات جان انسان‌ها و کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی دارد.

وی گفت: در برخی از مناسبت‌ها کارهای تبلیغاتی برای اهدای خون انجام می‌شود که یک کار خداپسند است و باید در این حوزه بیشتر کار انجام شود.

امام جمعه ایلام افزود: آمار واقعی دریافت و اهدای خون را می‌توان با ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم به اهدای خون افزایش داد.

کریمی تبار اضافه کرد: برای تامین ساختمان و اتوبوس سیار انتقال خون نیز لازم است که مسئولان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: باید تلاش شود که استان در فرآورده‌های خونی به استقلال و خودکفایی رسیده و امکانات و شرایط لازم آن‌را در استان فراهم کرد و خیرین پای کار بیایند.

کریمی تبار بیان کرد: مردم استان ایلام همواره در امور خیر از جمله اهدای خون پای کار بوده‌اند اما باید زمینه‌ها و شرایط لازم را برای این امر فراهم کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا