شهرستان ها

اهمیت انتخاب استاندار انقلابی برای کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه گفت: انتخاب استاندار انقلابی برای کرمانشاه می‌تواند این استان را از رکود ایجاد شده در دولت قبل خارج کند.

مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معیارهای انتخاب استاندار برای کرمانشاه، اظهار کرد: دولت جدید باید بر اساس روحیه انقلابی و جهادی که در برنامه‌ها داشته و از خود نشان داده استانداری جهادی، انقلابی، جوان و حزب‌اللهی برای کرمانشاه انتخاب کند.

وی افزود: کرمانشاه در سال‌های گذشته در دولت تدبیر و امید استاندار بومی به چشم ندیده و مردم کرمانشاه انتظار دارند استانداری بومی که ساکن کرمانشاه بوده و با مشکلات این استان آشنا است، برای این استان انتخاب شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با اشاره به اهمیت بررسی سابقه افراد برای تصدی پست استانداری کرمانشاه، گفت: تجربه مدیریتی لازمه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه است، اما باید به موضع‌گیری‌های فرد انتخاب شده در بزنگاه‌های سیاسی مانند فتنه ۸۸ و ۹۸ توجه شود.

احمدی تصریح کرد: داشتن تیم مدیریتی جوان و متخصص و همچنین ساده زیستی، از دیگر شرایطی است که دولت سیزدهم برای انتخاب استاندار در استان کرمانشاه باید به آن توجه ویژه کند.

وی افزود: استاندار کرمانشاه باید توانایی جبران هشت سال کم‌کاری و سو مدیریت در استان کرمانشاه را داشته باشد تا کرمانشاه را از وضعیت فعلی که مورد رضایت هیچکس نیست، خارج کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا