شهرستان ها

اولویت دستگاه‌های اجرایی خوزستان پاسخگویی به درخواست‌ مردم باشد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی، تفسیر قانون به نفع مردم و حذف بروکراسی اداری در اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز دوشنبه در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان، گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی به وظایف ذاتی خود رسیدگی کنند، این امر باعث امید به مردم می‌شود که لازم است دستگاه‌های اجرایی کار خود را رها نکرده و در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را شناسایی کنند به آنها احترام بگذارند و با بروکراسی اداری مردم را اذیت نکنند، افزود: همان‌طور که اکنون سپاه و بسیج با اقدامات خود موجب نزدیک شدن به مردم شده‌اند، دستگاه‌های دولتی نیز باید تلاش به مردم نزدیک شوند و مشکلات آنها را برطرف کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش عوامل متعدد در مشارکت در انتخابات، بیان کرد: مشکلات روزمره مردم یکی از عواملی است که تأثیر بسیار چشمگیر و به سزایی را بر روند مشارکت دارد و از سوی دیگر امید است که بحث رفع تحریم‌ها تا قبل از انتخابات به سرانجام برسد چرا که اگر تحریم رفع شود، خود به خود وضعیت روانی آرامی در سطح جامعه ایجاد می‌شود و با کاهش نرخ ارز در پی آن می‌توان شاهد تغییرات محسوس در زندگی مردم نیز شد.

وی با اشاره به افزایش نرخ برخی کالاها در این استان، بیان کرد: نوسانات قیمتی که برای برخی کالاها ایجاد می‌شود ناشی از توزیع و تنظیم نادرست آنهاست وگرنه بسیاری از این کالا در استان موجود هستند.

استاندار خوزستان افزود: در زمینه سه کالای اساسی برنج، روغن و شکر هیچ گونه کسری در انبار و تولید وجود ندارد اما مدیریت این کالاها آن‌طور که باید باشد، نیست که تلاش شد این مسئله درست شود و نظارت بهتری بر این مسئله صورت پذیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی صورت گرفت تا همه پروژه‌های کوچکی که نیازمند اعتبار ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومانی هستند، به پایان برسند و برای این امر یک ردیف اعتباری لحاظ و تأمین کردیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا