شهرستان ها

«اکبر مهدوی‌نیا» سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شد

گرگان – با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «اکبر مهدوی‌نیا» بعنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در نشستی که چهارشنبه در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حضور کارکنان ستادی برگزار شد، از زحمات عادله کشمیری در سمت مدیرکل سابق آن اداره کل قدردانی و «اکبر مهدوی نیا» به عنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد گلستان معرفی شد.

یادآوری می شود «اکبر مهدوی نیا» پیش از این، در مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان مشغول به خدمت بوده است.

عادله کشمیری ضمن قدردانی از تلاش و مساعی همکارانش در طول خدمتش، گفت: علی رغم تمام محدودیت های بوجود آمده در پی تحریم ها، وقوع سیل و کرونا و دیگر مسائل، در کنار یکدیگر کوشیدیم روزها و خدمات ارزشمندی را انجام دهیم.

در ادامه اکبر مهدوی نیا که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، انتخاب شده است، ضمن قدردانی از تلاش های عادله کشمیری و همکارانش، گفت: انتظار دارم همکارانم تا زمان انتخاب نهایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همان جدیت و مسئولیت پذیری، همچنان به امور محوله اهتمام بورزند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا