شهرستان ها

ایجاد اشتغال برای ۵۹۰۰ زندانی در اصفهان

اصفهان- مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: اشتغال زندانیان در این استان اکنون به ۵۹۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ضیایی فرد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان اصفهان که عصر امروز برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: خدا را شاکرم ۱۰ ماه گذشته که توفیق خدمت در استان اصفهان را داشتم از بهترین ایام زندگی من بود.

او افزود: در این مدت در هر حوزه‌ای به ویژه اشتغال زندانیان اتفاقات خوبی رخ داد به طوری که در آغاز فعالیت خود در اصفهان تعداد زندانیان شاغل ۴۵۰۰ نفر بود که امروز به ۵۹۰۰ نفر رسیده است و این جز تلاش شبانه روزی همکارانمان نبوده است.

مدیرکل سابق زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان به افتتاح اولین مرکز مدیریت جذب کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی با پیگیری رئیس کل دادگستری استان پروژه کاشان پس از ۱۲ سال راه اندازی شد.

ضیایی فرد با اشاره به اینکه اندرزگاه ویژه زندانیان جرایم مالی و غیر عمد با کمک خیران در کنار کانون اصلاح تربیت آماده بهره برداری است، اضافه کرد: در ۱۰ ماه گذشته آزادی مشروط زندانیان ۵۴ درصد و دادرسی الکترونیک ۷۰ درصد رشد داشته است.

اشتغال زایی در زندان‌ها در اولویت است

همچنین علیرضا بابایی فارسانی مدیرکل جدید زندان‌های اصفهان به ضرورت تعاملات بین دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از آنکه مشکل پول وجود داشته باشد، پیغام دادن‌هاست که بین دستگاه‌ها مشکل ایجاد می‌کند.

وی با بیان این نکته افزود: ظرفیت شورای قضائی بسیار عالی است و قدرت بالایی دارد و انسجام و اهمیت آن برای سازمان زندان‌ها کمک کننده خواهد بود.

مدیرکل جدید زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان استان شگفتی هاست و می‌تواند پیشران کشور پیشران باشد، خاطرنشان کرد: دغدغه و تکلیف در سند تحول قوه قضائیه اشتغال ۸۰ درصد زندانیان به سازمان ابلاغ شده است و سال گذشته گام بلندی در اشتغال برداشته شد.

بابایی با بیان اینکه جنگ جنگ اراده‌ها است، اضافه کرد: امید است با هم افزایی بتوان اهدافی را که ترسیم شده محقق کنیم.

علیرضا بابایی فارسانی، با حکم حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان منصوب شد.
بابایی پیش از این مدیرکل زندان‌های خوزستان بود که پس از حضور حاج محمدی در رئیس سازمان زندان‌ها، در جایگاه روابط عمومی سازمان زندان‌ها و معاونت اداری مالی این سازمان نیز منصوب شده بود.
بر این اساس محمود ضیایی‌فرد مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان نیز به عنوان معاون اداری مالی این سازمان منصوب شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا