شهرستان ها

ایلام جزو استان‌های تراز اول در حوزه مداحی است

ایلام-رئیس سازمان بسیج مدحان و هیئت‌های مذهبی گفت: ایلام جزو استان‌های تراز اول در حوزه مداحی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف ارجوئی ظهر چهارشنبه در همایش هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) در تبلیغات اسلامی ایلامی اظهار کرد: استان ایلام در حوزه ستایشگری و مداحی اهل بیت (ع) جزو استان‌های تراز اول کشور است.

وی تصریح کرد: نگاه مجموعه تربیت مربی در حوزه‌های مختلف مداحی و ستایشگری، کادرسازی در حوزه، فراهم کردن زمینه نونهالان و نوجوانان علاقه مند و با استعداد و تقویت جلسات خانگی است.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی در این همایش اظهار کرد: امروز رسالت شبکه هیئت‌های مذهبی، فراتر از برگزاری مراسمات جشن و عزاداری است.

حجت الاسلام حشمت الله رستمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: گفتمان سازی در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از وظایف مداحان و هیئت‌های مذهبی است که بایستی با روش‌های مناسب به این عرصه ورود کنند.

وی با تقدیر از زحمات همه فعالان فرهنگ دینی تصریح کرد: همه باید در تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تلاش برای انتخاب اصلح قدم برداریم.

گفتنی است در پایان این همایش پیرغلامان اهل بیت (ع) و مداحان پیشکسوت در استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

این همایش با همکاری سازمان بسیج مداحان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا