شهرستان ها

بارش‌های رگباری در شمال و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان از وقوع بارندگی در مناطق شمال و غرب استان و وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی اصفهان در روز یکشنبه -۲ خرداد- خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا اواسط هفته پیش رو، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت کمی تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر احتمال افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌ها در سطح استان روز یکشنبه شدت می‌یابد، افزود: بارش‌های پراکنده رگباری همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید به ویژه مناطق شمال و غرب استان را فرا می‌گیرد و بارندگی‌های روز یکشنبه در این نواحی بهتر از سایر مناطق استان است ضمن اینکه بر اثر وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی اصفهان محتمل است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا