شهرستان ها

بارش امروز در زنجان وخدابنده سیل‌آسا بود/خسارت به محصولات کشاورزی

زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اظهار کرد: بارش‌هایی که امروز در زنجان و بخش مرکزی خدابنده شاهد وقوع آن بودیم، بسیار سنگین و سیل‌آسیا بود.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه امروز شاهد بارش‌های خوبی در زنجان و بخش مرکزی شهرستان خدابنده بودیم، گفت: خوشبختانه شهرداری، جمعیت هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های امدادرسان استان با همه توان در این خصوص پای کار بودند.

وی با بیان اینکه از آغاز بارش‌های امروز برخی از مسئولان استان از نقاطی که احتمال می‌رفت به واسطه بارش‌های امروز با مشکل مواجه شوند، بازدید کردند، ادامه داد: به واسطه همین بازدیدها بود که در نقاطی که نیاز به کمک داشت، اطلاع‌رسانی لازم به نیروهای خدمات‌رسان و امدادرسان انجام شد.

این مسئول با یادآوری اینکه هنوز گزارش مبسوطی در خصوص میزان آب‌گرفتگی معابر و منازل ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بارش‌هایی که امروز شاهد وقوع آن بودیم، احتمال آب‌گرفتگی معابر دور از ذهن نبوده، با این وجود همه مسئولان پای کار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه به واسطه بارش باران و تگرگ شدید، عصر امروز به محصولات کشاورزی سه روستای شهرستان خدابنده خسارت وارد شد، ابراز کرد: هنوز میزان خسارت وارده مشخص نشده و در دست بررسی است.

کرامتی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت وارده به محصولات کشاورزی سه روستای خدابنده مربوط به صیفی‌جات بوده است، افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی که از اواسط هفته جاری وارد استان شده است، تا فردا ادامه خواهد داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا