شهرستان ها

بارش پراکنده باران و رعدوبرق در مناطقی از غرب و جنوب خراسان رضوی

مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر بتدریج بر میزان ابرناکی افزوده و در مناطقی از غرب و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، از بعدازظهر امروز بتدریج بر میزان ابرناکی افزوده شده و بخصوص در مناطقی از غرب و جنوب استان بارش پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست. این وضعیت بتناوب تا یک‎شنبه شب ادامه خواهد داشت.

در ادامه کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی به پیش ‎بینی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا جمعه پرداخت و افزود: آسمان مشهد مقدس فردا قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی همچنین وضعیت جوی و کیفیت هوای مشهد را برای روز شنبه قسمتی ابری بتدریج ابری بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد را پیش بینی کرد.

فاروقی به وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با کمینه دمای ۵- درجه سلسیوس سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب صفر و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد به ترتیب از شهرستان‎ سبزوار ۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا