شهرستان ها

بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه‌های اشتغال خانگی

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: بازاریابی و سرمایه در گردش مهمترین نیاز کارگاه‌های اشتغال خانگی است که در این زمینه باید فعال‌تر عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی صبح چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۶۲۰ کارگاه اشتغال خرد خانگی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب از ۱۲ سال قبل بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی ببان‌کرد: اقتصاد مقاومتی صنعت پایه نیست بلکه بر محور اشتغال خانگی و توانمندی خانوارها استوار است.

قاسمی با بیان اینکه ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه روستایی یک الگو و کار بسیار خوب است، افزود: از آنجایی که تعاونی‌ها با چالش‌هایی در گذشته رو به رو بودند در مورد صندوق‌ها با مشورت و همفکری قدم برداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه در ترویج فرهنگ قرض الحسنه کار نکرده و کار تعاونی را کنار گذاشتیم، گفت: در شرایط تحریم‌های اقتصادی، صندوق‌های قرض الحسنه توانسته‌اند به ویژه به روستائیان و مردم مناطق محروم کمک کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حلقه تشکیل صندوق‌ها خوب کار کرده‌ایم ولی در مورد بازاریابی و سرمایه در گردش محصولات کارگاه‌های اشتغال خرد خانگی مانع و مشکل داریم.

قاسمی گفت: با رونق کارگاه‌های اشتغال خانگی هم مردم به انقلاب امیدوارتر می‌شوند و هم برای جوانان روستایی فرصت شغلی ایجاد می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی یادآور شد: همه ما باید در عرصه ترویج کار اجتماعی و تعاونی فعال باشیم که تاکنون کم کاری‌هایی شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا