شهرستان ها

بازرسی‌ها باید در ارتقای کیفیت نان اهواز تاثیرگذار باشد

اهواز – سرپرست فرمانداری اهواز گفت: نحوه اجرای گشت‌های نظارت بر واحدهای پخت نان از سوی ادارات و دستگاه‌های ذیربط، باید در کیفیت عملکرد نانوایی‌ها تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده صبح امروز سه شنبه در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان اهواز اظهار کرد: سلامت مردم در اولویت است و باید کیفیت نان در اهواز بهتر شود. مدیران در این خصوص نگاه دلسوزانه داشته باشید.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها باید مستمر و نامحسوس باشد، گفت: آموزش متصدیان نانوایی‌ها در اهواز ضعیف بوده و باید بهتر عمل شود. وضعیت، زمانی رضایت بخش است که مراکز بهداشت، کیفیت نان پخت شده را تأیید کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه افزود: مصوبات کارگروه گندم، آرد و نان باید در زمان مقرر اجرایی شوند به همین دلیل ضروری است با ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها برخورد قضائی شود.

موالی زاده با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی نانوایی‌های اهواز افزود: پس از بازرسی، با چند نانوایی متخلف، کسر سهمیه و یا قطع سهمیه آرد، پلمب و برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از نانوایی‌های غیر مجاز افزود: پس از شناسایی نانوایی‌های غیرمجاز و اخطار توسط اتحادیه نانوایان، در صورت‌امکان پس از بررسی با شرایط و ضوابط مجوز داده شود و در صورت بی توجهی انشعاب برق، آب و گاز آن مکان قطع و پلمب و برای همیشه تعیین تکلیف شوند.

وی در پایان با اشاره به فروش غیر مجاز آرد و دیگر تخلفات از سوی برخی از نانوایی‌ها گفت: شبکه فروش آرد باید به صورت جدی نظارت و اصلاح و با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا