شهرستان ها

بازگشایی گمرک یزدان مطالبه مرزنشینان است

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری های یکسال گذشته برای فعال کردن بازارچه های مرزی استان، گفت: بازگشایی گمرک یزدان از مطالبات مرزنشینان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش خبر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی صفت بارز حکومت، مردم سالار دینی است و از این جهت مردم انتخابات را دنبال و به کاندیدای مورد نظر رأی می‌دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز روز مغتنمی در تاریخ خراسان جنوبی است و در زمینه وعده‌هایی که داده شده با مردم صحبت و در زمینه آینده گفت و گو می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: «ملانوری» در شرایطی وارد استان شد که شرایط خاص کرونایی بود و در مرز افغانستان شرایط خاصی داشتیم ولی ایشان برنامه‌ریزی درستی داشت.

خوش خبر گفت: ملانوری با سیاستی که در حوزه امنیت، سلامت و اقتصاد دنبال کرد و همچنین علی رغم بی ثباتی در کشور افغانستان با ریاست اشرف غنی، کاری کرد که مرز ماهیرود حتی یک روز هم تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت مرز و مبادلات با کشور همسایه سبب شد از همان روزهای ورود ملانوری به عنوان استاندار خراسان جنوبی تاکنون ماهیرود فعال باشد، ادامه داد: تلاش کردیم با درایت لازم و با توجه به سیاست‌های رئیس جمهور برای ارتباط و تقویت ارتباطات بازارچه اقدامات لازم را انجام دهیم و شاهد بازگشایی یزدان هم بودیم که این امر مطالبه مرزنشینان بود.

خوش خبر با اشاره به اینکه حوزه معیشت و اقتصاد مدیریت ویژه‌ای را می‌طلبید، افزود: با تدبیر استاندار ستاد توسعه خاوران شکل گرفت که نظم خاصی به استان داد.

خوش خبر افزود: خشکسالی را در استان شاهد هستیم که از این جهت با برقراری قرارگاه آب عدالت در توزیع آب را پیگیری کردیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا