شهرستان ها

باند بزرگ واردات مواد مخدر صنعتی در سیستان و بلوچستان منهدم شد

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ و مسلح وارد کننده مواد مخدر صنعتی به کشور در عملیات مقتدارانه تکاوران پلیس شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با اشراف اطلاعاتی خود یک باند حرفه‌ای و مسلح قاچاق مواد مخدر صنعتی را که با ورود محموله بزرگ مخدر شیشه از طریق کشورهای شرقی به این شهرستان قصد توزیع آن در سطح کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه‌روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند سرانجام موفق شدند محل دپوی این محموله را در ساختمانی متروکه در یکی از محلات شهر سراوان شناسایی و محل مذکور را به محاصره خود در آوردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطارهای صادره، شروع به تیراندازی سمت مأموران انتظامی کرده و درگیری مسلحانه آغاز شد. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام پس از سه ساعت درگیری، با شگردی خاص قاچاقچیان را خلع سلاح و هر سه سوداگر حاضر در محل را دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه و طی پاک سازی محل، ضمن توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی که قاچاقچیان، به صورت مسلحانه از شهرستان چابهار سرقت کرده بودند، مقدار ۳۶۷ کیلو ۲۰۰ گرم مخدر شیشه به همراه دو قبضه سلاح کلاش با ۷۵ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا