شهرستان ها

بانوان ایران اسلامی مایه افتخار هستند

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: بانوان ایران اسلامی نقش آفرین و مایه افتخار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، بانوان ایران اسلامی را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: بحمدالله اکثریت بانوان ایران اسلامی با الگو قراردادن حضرت زهرا (ع) با حفظ حجاب و عفاف در صحنه‌های مختلف دینی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ورزشی، تربیت فرزندان شایسته و همسرداری نقش آفرین و مایه افتخار هستند.

امام جمعه گناباد با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه، گفت: کوتاهی و بی بصیرتی ما سرنوشت شومی را برای خودمان و آیندگان رقم خواهد زد.

وی افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه فضای مجازی تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات بی انگیزه کنند ولی مردم باتلاش و شرکت خود توطئه آنان را خنثی خواهند کرد.

صادقی نسب با گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: اگر رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در نماز جمعه و راهپیمایی ده ها میلیونی مردم در کل کشور در سال ۸۸ در بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و شهدا نبود، هرج و مرج حاکم می‌شد.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: این بصیرت حداکثری مردم بود که از شکست اسلام جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان، بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در توصیف این شهید والامقام را بیان کرد و گفت: خدا باوری، قیامت باوری، توکل برخدا، اعتماد به وعده‌های الهی، ایثار و فداکاری، احترام به پدر و مادر، جهاد در راه خدا، خدمت صادقانه به مردم، دشمن شناسی، مقاومت و ولایتمداری از جمله درس‌های مکتب سلیمانی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا