شهرستان ها

بانک صوتی مداحان و پیرغلامان حسینی در کرمانشاه تهیه می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بانک صوتی مداحان و پیرغلامان حسینی در کرمانشاه تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در مراسم شئون فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که تصمیم گیری در موضوعات مختلف نیازمند نظرات تخصصی است، تصمیم گیری برای مجالس مذهبی باید با حضور کارشناسان مذهبی برگزار شود و اخذ تصمیم لحظه‌ای برای هیأت مذهبی مناسب نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:
در مراسم ایام محرم در سال گذشته برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از ۱۳۰ هزار عدد ماسک توسط خیرین خریداری و بین هیأت مذهبی توزیع شد.

احمدی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه موضوع سیاه پوش کردن خیابان و معابر شهری است که باید توسط شهرداری‌ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی دارای دستورالمعل‌های مانند توزیع بسته‌های آماده به صورت بهداشتی است و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی سلامت نیز در دست اقدام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی دهه نخست محرم برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهر کرمانشاه با همکاری هیئت‌های مذهبی و مسئولان استان کرمانشاه است.

احمدی اضافه کرد: در راستای تجلیل از پیرغلامان و مداحان امام حسین (ع) مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی روز جمعه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری تبلیغات اسلامی و صدا و سیما استان کرمانشاه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بانک صوتی مداحان قدیمی کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود تا به درستی از آن استفاده شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا