شهرستان ها

باید مطالبه از شفافیت کاندیدا به‌طور جد پیگیری شود

بوشهر- عضو شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر گفت: مردم باید مطالبه از شفافیت کاندیدا به‌طور جد پیگیر باشند.

سید محمد طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موضوع شفافیت از جمله حقوق مردم که بر عهده مسئولین است.

وی تصریح کرد: شفافیت یعنی صداقت در گفتار و رفتار، اینکه مردم از عملکرد مالی و رفتاری مسئولین بی‌اطلاع باشند فاصله‌ای تأثیرگذار بین ملت و مسئولین ایجاد می‌کند که دشمنان و کمین کنندگان انقلاب سال‌هاست به دنبال همین فاصله‌ها برای نفوذ بیشتر و عمیق‌تر در وفاداری ملت به انقلاب هستند.

طاهرزاده اضافه کرد: نبود قانونی کارآمد برای شفافیت سازی فرصتی برای سوداگران و غارتگران سودجو فراهم می‌آورد تا بتوانند در پشت نقاب تزویر و انقلابی گری مصنوعی ملت را تاراج و منافع خود را تأمین کنند.

وی افزود: اگر قبل از انتخابات کاندیدا موضوع شفافیت را صادقانه عملی کنند مردم نیز با طیب خاطر بیشتر و اعتماد عمیق‌تر پای صندوق‌ها حاضر می‌شدند و حمایت قاطعانه‌تری از نامزدهای خود خواهند داشت.

عضو شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر خاطرنشان کرد: شفافیت به ویژه در کاندیدا در شوراهای اسلامی شهرها که بناست مدیریت شهری را در اختیار بگیرند و بودجه شهر را کنترل کنند، شائبه‌های رانت‌خواری، زد و بند و لابی گری‌های غیرمعمول کمتر خواهد شد و هر روز از جراید و فضای مجازی خبر دستگیری یا انحلال شوراها را نخواهیم شنید.

طاهرزاده اضافه کرد: در این بین وظیفه مردم نیز مطالبه گری در چارچوب قوانین اسلام و کشور است تا فضای سودجویان تنگ و آرامش خیانت‌کاران با استرس و اضطراب توأمان شود و دستگاه‌های نظارتی و قضائی بتوانند باقدرت با این‌گونه پدیده‌ها مقابله کنند

وی افزود: با توجه به عدم اعتماد مردم به عملکرد شوراها در چند سال اخیر برای جذب مشارکت حداکثری لازم است موضوع شفافیت و صداقت کاندیدا مورد تأکید قرار گیرد.

عضو شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی و آحاد مردم باید مطالبه از شفافیت کاندیدا را به‌طور جد پیگیر باشند تا مشارکت در انتخابات پیش رو به حداکثر خود برسد و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری به عرصه ظهور برسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا