شهرستان ها

براندازی نظام نخستین هدف دشمن بود

اراک- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: براندازی نظام نخستین هدف دشمن بود که با بیداری و هوشیاری مردم توطئه‌ها نقش برآب شد.

گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی ظهر جمعه در اجتماع میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه ۹ دی اراک در مصلای این شهر، گفت: حرکت در مسیر ولایت می‌تواند فتنه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی و سرکوب کند.

وی افزود: حضرت علی (ع) فرمودند، در شرایط فتنه باید به اهل بیت (ع) نگاه کرد چرا که آنها نشانه هدایت هستند و راهی برای نجات شما خواهند بود امروز این مهم باید سرلوحه همه باشد.

سوریه سازی هدف دوم دشمن در ایران

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مؤلفه و معیار اصلی برای خروج از فتنه، نگاه به ولایت و حرکت در مسیر ایشان است زیرا پیروی مردم از ولایت علاوه بر سرکوب کردن فتنه‌ها باعث شد نسبت به خواص بهتر عمل کردند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه و با پیروی از رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری خود توانستند اغتشاشات را تضعیف و بخوابانند.

وی افزود: دشمنان امروز در جنگ اقتصادی تلاش کردند ضربه‌ای به نظام وارد کنند که در این راستا نیز، حفظ ارزش پول ملی، تثبیت ارز و حرکت در عرصه‌های مختلف در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: برخی خواص میدان بازی را گم کردند و بیانیه‌هایی دادند که مسیر ضد انقلاب بود و فتنه‌گران سه هدف داشتند که براندازی نظام نخستین هدف آنان بود که با بیداری و هوشیاری مردم توطئه‌ها نقش برآب شد.

وی گفت: برنامه دوم دشمن، ایجاد اختلافات داخلی و جنگ داخلی و سوریه‌سازی در کشور بود که یکی از سران سعودی نیز گفته بود جنگ را به داخل ایران خواهیم کشید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تضعیف جایگاه ایران قوی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از دیگر اهداف شوم فتنه‌گران بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش کرد دانش هسته‌ای را از کشور بگیرد که قانون راهبردی مجلس و مقابله با تحریم به کمک دولت و برنامه‌های هسته‌ای کشور آمد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت و توانمندی هسته‌ای کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و این افتخاری بزرگ است و رویکرد «ما می‌توانیم» در کشور عملیاتی شده و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

رفع مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های دولت و مجلس است

وی بیان کرد: در مذاکرات هسته‌ای هم اکنون ملت ایران دست بالا است و آنها هستند که پیشنهادات کشور را پذیرفتند.

میرتاج الدینی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا دانش هسته‌ای را با هدف صلح آمیز آغاز کرد و اکنون غنی‌سازی ۶۰ درصد در کشور انجام می‌شود و امکان غنی‌سازی بیش از آن نیز به راحتی وجود دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری مشکلات اقتصادی و تورم در کشور افزود: رفع این مشکلات از دغدغه‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه است و مجلس شورای اسلامی به دنبال کالابرگ الکترونیکی است تا کالاهای اساسی با قیمت ثابت و مناسب در اختیار مردم فرار بگیرد.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی عنوان کرد: ساخت بزرگترین تلسکوب در دولت سیزدهم به دست آمده است، آب به خوزستان رسید و بزرگترین سد سنندج نیز افتتاح شد و آب به زودی به دریاچه ارومیه می‌رسد اینها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم بوده باید قدردان باشیم.

وی افزود: ۱۷۰ میلیارد دلار تفاهم‌نامه در دولت سیزدهم با کشورهای همسایه بسته شده است در صورتیکه ۶۰ درصد این تفاهم نامه‌ها محقق شود، بیکاری در کشور از بین می‌رود و شاهد چرخشی بزرگ در عرصه صنعت کشور خواهیم بود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل، مشکلات و اغتشاشات سه‌ماه گذشته، یک جنگ شناختی و ترکیبی علیه مردم و ارزش‌های انقلاب بود و در این میان عده‌ای می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌ها را به قبل از انقلاب باز گردانند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: برخی چهره‌های ورزشی و سلبریتی‌ها فکر کردند خبری است و می‌خواستند هم صدا دشمن باشند اما خوشبختانه ملت ایران در برابر این توطئه‌ها ایستادند و دشمنی دشمنان را نقش را مثل همیشه نقش بر آب کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا