شهرستان ها

برای نهادینه سازی نقش تاثیرگذار معلم به توجه فرهنگ عمومی نیاز داریم

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای تکریم معلم و نهادینه کردن نقش و اثربخشی معلم به اراده و نهادینه سازی آن در قالب فرهنگ عمومی نیاز داریم و لازم است تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی به این موضوع توجه داشته باشند.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش بررسی می‌شود و در کنار این باید مطالبات فرهنگیان هم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم عنوان کرد: لازم است تکریم معلم در جامعه نهادینه شود؛ زیرا این امر به نوعی به معنای تکریم جمعه است و با توجه به فرهیختگان است که می‌توان جامعه‌ای سالم داشت.

وی اضافه کرد: ارزش‌ها از طریق نظام تعلیم و تربیت به جامعه منتقل می‌شود و معلم در ارتقای برنامه‌های آموزشی و تربیت شهروند مفید نقش اساسی  را به عهده دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن تکریم معلمان گفت: تکریم معلمان منحصر در آموزش و پرورش و هفته معلم  نیست.

عباس کاظمی ادامه داد: در جامعه به این نیاز داریم که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای ارتقای جایگاه معلم تلاش کنند؛ زیرا معلمان در شکل گیری شخصیت دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا